Tuinaanleg huis in Venda Portugal midden
Tuinaanleg huis in Venda Portugal midden
Het gaat dan eindelijk beginnen, deze week komt iemand het terrein compleet leeghalen. Ik ga dat hier regelmatig updaten eerst nog hoe het was en wij het huis in Juni aantroffen...
De voorkant vanaf de straat gezien Nu...april
Ps dit onderwerp gaat over de aanleg en de vorderingen ik ga hier niet over tuinplanten schrijven, al onze tuinplanten beschrijf ik apart in de daarvoor bestemde rubriek.
De voorkant vanaf de straat gezien Nu...april
Ps dit onderwerp gaat over de aanleg en de vorderingen ik ga hier niet over tuinplanten schrijven, al onze tuinplanten beschrijf ik apart in de daarvoor bestemde rubriek.
Laatst gewijzigd door Batdah op 13 aug 2019, 14:30, 5 keer totaal gewijzigd.
Groetjes vanuit midden Portugal 

Re: Tuinaanleg huis in Venda Portugal midden
De zijkant vanaf de straat gezien..
Nu april 2019

Het huis is zo te zien ook ondersteboven van jullie
Leuk dat je de voortgang hier bij gaat houden.

Leuk dat je de voortgang hier bij gaat houden.
Is het zo beter...zo nee welke moet anders...

Wordt een hele reportage! De eerste foto staat nog steeds op zijn kop!
Hij zou bellen als hij zou beginnen..welnu het heeft hier de hele dag gehoost...om halfzes lokale tijd zou hij de bulldozer op het terrein zetten...welnu toen wij om zes uur aankwamen lagen de eerste mispels en sinaasappels reeds ontworteld op een hoop....om 20:00 uur is meneer weer naar huis gegaan en gaat morgen verder...er staat nog iets van een eikenboom overeind verder zijn er dus in tweeenhalf uur ruim 40 bomen ontworteld..ik ga morgen foto’s plaatsen...het hele terrein is op onze kurkeiken na compleet ontbost... 

Dat gaat hard
veel plezier alvast met de nieuwe tuin

Schlumbergera(hobby)kweker
Hij laat er geen gras over groeien
Straks kan je beginnen planten

Wauw! 40 bomen!Batdah schreef: ↑18 apr 2019, 00:20Hij zou bellen als hij zou beginnen..welnu het heeft hier de hele dag gehoost...om halfzes lokale tijd zou hij de bulldozer op het terrein zetten...welnu toen wij om zes uur aankwamen lagen de eerste mispels en sinaasappels reeds ontworteld op een hoop....om 20:00 uur is meneer weer naar huis gegaan en gaat morgen verder...er staat nog iets van een eikenboom overeind verder zijn er dus in tweeenhalf uur ruim 40 bomen ontworteld..ik ga morgen foto’s plaatsen...het hele terrein is op onze kurkeiken na compleet ontbost...![]()
Wat ga je daarmee doen. Brandhout?